خانه وبلاگ قیمت اکسیژن متر هانا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



قیمت اکسیژن متر هانا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

قیمت اکسیژن متر هانا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت اکسیژن متر هانا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت اکسیژن متر انگشتی-قیمت اکسیژن متر پرتابل-دی او متر-Do سنج که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت اکسیژن متر هانا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت اکسیژن متر انگشتی-قیمت اکسیژن متر پرتابل-دی او متر-Do سنج خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت اکسیژن متر هانا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

قیمت اکسیژن متر هانا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت اکسیژن متر هانا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اکسیژن متر انگشتی-قیمت اکسیژن متر پرتابل-دی او متر-Do سنج با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از قیمت اکسیژن متر هانا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت اکسیژن متر هانا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی :  قیمت اکسیژن متر هانا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت اکسیژن متر هانا , توانسته ایم پایین ترین قیمت اکسیژن متر هانا را با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.

قیمت اکسیژن متر هانا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی  

اکسیژن متر یا DO متر چیست؟

اندازه‌گیری DO یا میزان اکسیژن محلول در آب در واقع اندازه‌گیری میزان گاز اکسیژن آزاد موجود و محلول در آب می‌باشد. این اندازه‌گیری اغلب درون آب مورد آزمایش با فرو بردن الکترود DO درون آب و مطابق قانون هنری امکان پذیر می‌شود.

مقدار گاز حل شده درون یک مایع با فشار نسبی گاز متناسب است و این ضریب تناسب ثابت هنری نامیده می‌شود. فشار نسبی گاز در بالای مایع در واقع اندازه‌گیری میزان فعالیت ترمودینامیکی مولکول‌های گاز است.

قیمت اکسیژن متر هانا -  معمولا از واحد درصد اشباع جهت اندازه‌گیری میزان اکسیژن محلول در آب استفاده می‌شود. درصد اشباع برابر است با نسبت اکسیژن موجود در آب به ماکزیمم اکسیژنی که قابلیت انحلال در آب را در دما و فشار مشابه دارد. اما جهت بیان غلظت DO در آب می‌توان از واحد میلی‌گرم بر لیتر و یا ppm نیز استفاده نمود. لازم به ذکر است در تجهیزاتی که با اندازه‌گیری میزان DO بر حسب واحد ppm و یا میلی گرم بر لیتر می‌پردازند، حلال همیشه آب در نظر گرفته می‌شود، لذا در مواردی همچون روغن و یا اسیدها که ثابت هنری آن با آب متفاوت است؛ استفاده از واحدهای ذکر شده مناسب نیست و باید از واحد درصد اشباع استفاده گردد.

انواع اکسیژن متر

  • BOD متر که مخفف عبارت (Biochemical Oxygen Demand) است و به معنی اکسیژن خواهی بیو شیمیایی
  • COD متر که مخفف عبارت (Chemical Oxygen Demand) است و به معنی اکسیژن خواهی شیمیایی
  • اکسیژن خواهی بیو شیمیایی BOD (Biochemical Oxygen Demand)

قیمت اکسیژن متر هانا -  پارامتری است که مشخص کننده‌ی غلظت مواد ارگانیک قابل تجزیه در آب است و یا به عبارت دیگر این پارامتر نشان دهنده‌ی نرخ مصرف اکسیژن در داخل آب است توسط میکرو ارگانیسم‌ها است. بنابراین ناگفته پیداست اگر میزان BOD و یا اکسیژن خواهی بیوشیمیایی کم باشد نشان دهنده‌ی پاک بودن آب مورد آزمایش و یا عدم وجود ارگانیزم‌های مصرف کننده اکسیژن در آب است. در واقع با استفاده از BOD می‌توان کیفیت آب و یا درجه آلودگی آب را مورد ارزیابی قرار داد.

اندازه‌گیری میزان BOD برابر است با نرخ مصرف اکسیژن به وسیله میکرو ارگانسیم‌های موجود در آب در یک دمای ثابت در یک دوره زمانی مشخص است. جهت اطمینان از اینکه تمام شرایط یکسان در نظر گرفته شده‌اند، مقدار کمی از میکروارگانیسم‌ها به هر نمونه مورد آزمایش افزوده می‌شود. نمونه‌ها در دمای 20 درجه و محیطی تاریک برای مدت 5 روز نگه داری می‌شوند. مقدار اکسیژن از دست رفته نمونه‌ها در شروع اندازه‌گیری و اندازه‌گیری پس از 5 روز BOD5 نامیده می‌شود. آزمایش اکسیژن خواهی بیوشیمیایی و یا BOD در واقع یک آزمایش تجربی است که مشخص کننده میزان نسبی اکسیژن مورد نیاز برای فاضلاب‌ها، پساب‌ها و آب‌های آلوده است.

قیمت اکسیژن متر هانا -  اگر میزان BOD حدود 1ppm باشد آب خالص در نظر گرفته می‌شود و اگر بین 1-5ppm باشد آب نسبتاً خالص فرض می‌شود. اما در صورتی که میزان BOD از 5ppm افزایش یابد در این صورت سلامت عمومی در خطر قرار خواهد گرفت.

اکسیژن خواهی شیمیایی COD (Chemical Oxygen Demand)

قیمت اکسیژن متر هانا -  آلودگی فاضلاب‌ها به علت ورود مواد خارجی به درون آب است که به صورت معلق و یا محلول در فاضلاب وجود دارند، هر چه میزان این مواد خارجی بیشتر باشد میزان آلودگی آب بیشتر خواهد بود، از این رو است که پارامتر COD از شاخص‌های اصلی سنجش میزان آلودگی فاضلاب می‌باشد. با توجه به این که تنوع و مقدار این موارد ورود یافته به آب بسیار گسترده می‌تواند باشد، امکان اندازه‌گیری جدای این مواد امکان پذیر نمی‌باشد، لذا جهت اندازه‌گیری میزان کل این مواد روشی غیر مستقیم پیشنهاد شده است. در این روش غیر مستقیم به اندازه‌گیری میزان اکسیژن مورد نیاز جهت اکسید نمودن مواد خارجی موجود در آب پرداخته خواهد شد.

قیمت اکسیژن متر هانا -  همانطور که می‌دانیم جهت اکسید شدن مواد به مقداری اکسیژن نیاز است و به میزانی که مواد خارجی موجود بیشتر باشد، به میزان اکسیژن بیشتری نیاز خواهد بود. لذا جهت اندازه‌گیری میزان مواد خارجی درون آب و یا فاضلاب با استفاده از روش غیر مستقیم ذکر شده، تمام مواد موجود را اکسید می‌کنند و با اندازه‌گیری میزان اکسیژن مورد نیاز میزان مواد خارجی موجود در آب را مشخص می‌نمایند.

نرخ مصرف اکسیژن OUR (Oxygen Uptake Rate)

این پارامتر مشخص کننده فعالیت بیولوژیکی سیستم به لحاظ نرخ مصرف اکسیژن و یا می‌باشد. جهت اندازه‌گیری این پارامتر میزان اکسیژن مصرف شده بر حسب میلی گرم در هر لیتر آب و در زمان یک ساعت بایستی اندازه‌گیری و مشخص گردد.

تاثیر دما و فشار بر روی میزان DO

زمانی که دمای محلول افزایش پیدا می‌نماید، جنبش نسبی مولکول‌های حلال نیز افزایش پیدا خواهد نمود. با افزایش جنبش مولکول‌ها، امکان فرار گازهای موجود درون حلال نیز افزایش پیدا خواهد نمود. به همین دلیل است که قابلیت حل شدن اکسیژن در آب سرد بیشتر است نسبت به آب گرم.

قیمت اکسیژن متر هانا -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت اکسیژن متر انگشتی-قیمت اکسیژن متر پرتابل-دی او متر-Do سنج پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله قیمت اکسیژن متر هانا را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از قیمت اکسیژن متر هانا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟